Data e postimit: 2016-01-27 10:34:12
Lexime: 2713
Leximi
Lloji: Fjale te urta
Tema: Leximi
Autori: Idris Sula
Shkolla: Haxhi Sheh Shamia
Klasa: 11B
Qyteti: Shkoder
E-mail: idrisula@gmail.com


Kujdes!
Leximi i librit ta demton injorancen

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Librit Je dritare Në të cilën Shoh plot histori Përralla e poezi Je dritë e diellit ...
Autori: Besiana Shehu · Lloji: Hartim · Tema: E dua librin
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen na e ndriqon jeten.Libri per mua do te mbetet shoku me i mire.Me kete kuptohet nje krenari qe gjithehere do ta kemi.Nje shtepi pa libra eshte si nje lume ...
Autori: Rexhe Jahaj · Lloji: Hartim · Tema: libri gje e rendesishme ne jete
Disa njerez thone libri eshte miku me i mire i jetes por une mendoj njesoj.Une mendoj se libri eshte pasuri e madhe per te githe njerzimin,si ne fepo ashtu edhe nr jeten e perditshme.Libri ka shume shoke ne menyren imagjinare si leximi dhe perkthimi nga n...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme gjerat me te bukura, gjera qe ne te ardhmen do na nevojiten shume, gjera qe nuk duhet ti harrojme kurre etj... Libri na meson edhe shume e shume gjera te t...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: libri
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujve dhe e kombeve te ndryshëm te botës. Kush ka nje libër, ka nje thesar. Me shpikjen e librit përparoi me hapa gjigandë zhvillimi I arsimit, I kulturë...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Lexuesi është ai që i jep jetë librit duke përpunuar imazhe që krijojnë botën imagjinare ku evoluojnë personazhet"
Autori: Nevrus Zaimi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Muaji i Letersise
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse i kërkon, ata nuk fshihen, nëse gabon, ata nuk qortojnë; nëse jeni injorant, ata nuk tallen me ju. Librat janë miqtë më besnikë. Miqtë tanë mu...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Pergjigjet fletore pune
Pergjigjet e fletore pune fizik per Kl VII jann ne fund te librit
Autori: Esmeralda Sefolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: JETA
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrare qe te mund te shprehe cka eshte jeta?Mendoni valle qe njeriu e ka kapacitetin e duhur per te kuptuar teresine e saj?Nese mendoni se PO,gaboheni.Pasi te j...
Autori: Kledisa Kryeziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Interneti
Adoleshentet sot nuk jetojne dot po internetin dhe shpenzojne shume kohe me te .Po a eshte nje gje e mire kjo ? Interneti eshte i dobishem ..ne aty mund qe te marrim informacione ,na ndihmon ne shkolle ,per projekte, etj. Ne anen tjeter kemi anet ne...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rendesia e librit
Libret jane cituar dhe si miqte me te afert te njeriutsepse njriu qe lexon gjen gjithcka :dijetarin,rrefyesin;degjimtarin. Shpesh ne faqet e librave gjejme personazhe qe na ngjasojne,ngjarje qe na ndodhin dhe shpesh gjejme edhe zgjidhje qe na mundojne. ...
Autori: Mikela Hamolli · Lloji: Ese informuese · Tema: letersia
Ne traditen e shkrimit letrar ekziston nje debat i pambarim mbi rolin qe ka letersia ne nje shoqeri.Letersia eshte nje bote qe gjallerohet permes shume boteve, eshte jeta ne teresine e saj.Jeta e personazheve te shpalosur ne vepra eshte celesi per ti dhen...
Autori: Ron · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Leximi
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cila e ke te veshtire te shkeputesh. Jane te pafundme arsyet se perse me pelqen te lexoj. Librat, ne njefare menyre, te mesojne t...
Autori: Arlinda Duraku · Lloji: Pershkrim · Tema: Lodrat .Rendesia e lodrave
Lodrat jane disa objekte qe e bejne jeten sa me argetuese . Nese ti luan nuk do te thote qe nuk ke bere asgje ,por ne te vertete eshte dicka me shume vlere . Argetimi ne jete eshte nje nder gjerat me kryesore, nese ti nuk luan ti do te jesh shume serioz p...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com